En
تاریخ : يکشنبه 27 تير 1400
کد 10828

شهردار قرچک خبر داد؛

ثبت بیش از 16 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي 4 سال گذشته

شهردار قرچک از ثبت 16 هزار و 450 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي سال 96 تا به امروز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 مدیریت شهری قرچک به صورت 24 ساعته آماده دريافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است.

وي با بیان اینکه مشارکت شهروندان در تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک روند رو به رشدی دارد، اظهار کرد: شیوه کار کارکنان سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری به این صورت است که پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ توسط کارکنان این واحد به حوزه های مربوطه ارجاع داده می شود تا در اسرع وقت به مشکل شهروندان رسیدگی شود.

خرمی شریف بیان داشت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه 137 مدیریت شهری از 4 سال گذشته تا به امروز مردم قرچک، 16 هزار و 450 تماس با این سامانه برقرار کرده اند.

شهردار قرچک گفت: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان مي دهد، موضوعاتي مانند لکه گيري آسفالت با 3821 تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با 1389 تماس، امور مربوط به فضای سبز و تجهیزات بوستانها با 925 تماس، طعمه گذاری و رفع مزاحمت سگهای ولگرد با 526 تماس، تعمیر و ترمیم جدول با 565 تماس، سد معبر با 744 تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با 509 تماس و جمع آوري زباله، نخاله، نظافت محله ها با 554 تماس، درخواست نصب سطل زباله با 238 و سایر موراد مطرح شده در حوزه های مختلف با 6323 تماس در مطالبات شهروندان طی سال 96 تا به امروز قرار داشته است.

وی در پايان، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی ميتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعاليت هاي شهرداري قرچک دارند با شماره سه رقمي 137 تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز مي کند آن است که در خواست هاي ثبت شده به صورت شفاف قابل پيگيري است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد ميتواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 27 تير 1400
  • توسط شهرداری قرچک استانداری تهران
  • تعداد بازدید 12