شنبه 1 شهريور 1404
تاریخ : سه شنبه 29 شهريور 1401
کد 12323

شهردار قرچک خبر داد؛

ثبت 2194 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي شش ماه اول سال 1401

شهردار قرچک از ثبت 2 هزار و 194 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي شش ماه اول سال 1401 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداری قرچک به صورت 24 ساعته آماده دريافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه 137 شهرداری در شش ماه اول سال تا به امروز مردم عزیز قرچک، 2 هزار و 194 تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده اند.

این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان مي دهد، موضوعاتي مانند لکه گيري آسفالت با 418 تماس، نظافت جداول و لایروبی با 387 تماس، امور مربوط به فضای سبز با 240 تماس، ، سد معبر با 186 تماس، جمع اوری سگ های ولگرد با 189 تماس، حوزه عمرانی با 162 تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با 235 تماس و سایر موراد مطرح شده در حوزه های مختلف با  377  تماس در مطالبات شهروندان طی شش ماه اول سال 1401 قرار داشته است.

خرمي شريف میزان رسیدگی به این موارد را اینگونه اعلام کرد: لکه گيري آسفالت با 81 درصد، نظافت جداول و لایروبی با 84 درصد، امور مربوط به فضای سبز با 86 درصد، سد معبر با 58 درصد، جمع اوری سگ های ولگرد با 91 درصد، حوزه عمرانی با 63/5 درصد،  حوزه شهرسازی با 65 درصد و سایز موارد شهری با 17/5 درصد که در مجموع 82/5 درصد این موارد پیگیری و رفع شده است.

شهردار قرچک در پايان، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی ميتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعاليت هاي شهرداري دارند با شماره سه رقمي 137 تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز مي کند آن است که در خواست هاي ثبت شده به صورت شفاف قابل پيگيري است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد ميتواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 29 شهريور 1401
  • توسط شهرداری قرچک استانداری تهران
  • تعداد بازدید 3
Aa