شنبه 1 شهريور 1404
تاریخ : يکشنبه 28 اسفند 1401
کد 13019

ثبت 4777 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک در سال 1401

شهردار قرچک از ثبت 4 هزار و 777 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک در سال 1401 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداری قرچک به‌صورت 24 ساعته آماده دريافت پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به‌صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه 137 شهرداری در سال 1401 تا به امروز مردم عزیز قرچک، 4 هزار و 777 تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.

این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان می‌دهد، موضوعاتي مانند لکه‌گیری آسفالت با 1174 تماس، نظافت جداول و لایروبی با 823 تماس، امور مربوط به فضای سبز با 634 تماس، سد معبر با 443 تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد با 371 تماس، حوزه عمرانی با 410 تماس، حوزه شهرسازی (ساخت‌وساز) با 415 تماس و سایر موارد مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف با 507 تماس در مطالبات شهروندان طی شش ماه اول سال 1401 قرار داشته است.

خرمي شريف میزان رسیدگی به این موارد را این‌گونه اعلام کرد: لکه‌گیری آسفالت با 87.5 درصد، نظافت جداول و لایروبی با 95 درصد، امور مربوط به فضای سبز با 91.5 درصد، سد معبر با 56.6 درصد، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد با 94.3 درصد، حوزه عمرانی با 68.6 درصد و حوزه شهرسازی با 66.5 درصد که درمجموع 80 درصد این موارد پیگیری و رفع شده است.

شهردار قرچک در پايان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی می‌توانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعالیت‌های شهرداري دارند با شماره سه‌رقمی 137 تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز می‌کند آن است که درخواست‌های ثبت‌شده به‌صورت شفاف قابل‌پیگیری است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد می‌تواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 28 اسفند 1401
  • توسط حسین ابویسانی/شهرداری قرچک / فرمانداری قرچک
  • تعداد بازدید 4
Aa