شنبه 1 شهريور 1404
تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1402
کد 13049

بررسی مشکلات 1400 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی در سال 1401

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک از بررسی مشکلات 1400 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی در سال 1401 خبر داد.
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک از بررسی مشکلات 1400 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی در سال 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، عبدالرضا خاکباز گفت: درخواست‌های شهروندان در جلسات ملاقات مردمی به‌صورت ویژه توسط شهردار بررسی و به واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود و بازرسی اگر موردی خاصی در این خصوص باشد، رسیدگی می‌کند.

وی افزود: در سال 1401، طی 44 جلسه رسمی ملاقات مردمی در روزهای سه‌شنبه هر هفته مشکلات 1400 نفر از شهروندان در جهت تکریم ارباب‌رجوع بررسی و رفع شد.

این مسئول گفت: شهردار قرچک در جهت پاسخگویی به شهروندان به صورت تلفنی، 11 مورد جلسه سامانه 111 سامد (سامانه ارتباطی مردم و دولت) برگزار کرده است که در این جلسات مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری نیز حضور فعال داشت.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک بیان داشت: شهروندان می‌توانند به منظور هماهنگي براي حضور در جلسات ملاقات با شهردار قرچک و طرح مسائل و مشكلات خود؛ با شماره تلفن‌های 4-36151580 داخلی 183 واحد روابط عمومی تماس حاصل كنند.

خاکباز در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان درصورتی‌که نامه‌های آنان به واحدی ارجاع شد و جواب قانع‌کننده‌ای نگرفت، می‌توانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مراجعه کنند تا مشکل آنان بررسی شود.
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 22 فروردين 1402
  • توسط حسین ابویسانی/شهرداری قرچک / فرمانداری قرچک
  • تعداد بازدید 3
Aa