جمعه 31 مرداد 1404
تاریخ : چهارشنبه 3 آبان 1402
کد 13616

ثبت 2829 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي شش ماه اول سال

شهردار قرچک از ثبت 2 هزار و 829 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي شش ماه اول سال 1402 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداری قرچک به‌صورت 24 ساعته آماده دريافت پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به‌صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه 137 شهرداری در شش ماه اول سال 1402 تا به امروز مردم عزیز قرچک، 2 هزار و 829 تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.

این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان می‌دهد، موضوعاتي مانند لکه‌گیری آسفالت با 720 تماس، نظافت جداول و لایروبی با 530 تماس، امور مربوط به فضای سبز با 230 تماس، سد معبر با 241 تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و طعمه‌گذاری با 171 تماس، حوزه عمرانی با 269 تماس، حوزه شهرسازی (ساخت‌وساز) با 226 تماس و سایر موارد مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف با 442 تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.

خرمي شريف در پايان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی می‌توانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعالیت‌های شهرداري دارند با شماره سه‌رقمی 137 تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز می‌کند آن است که درخواست‌های ثبت‌شده به‌صورت شفاف قابل‌پیگیری است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد می‌تواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.

 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 3 آبان 1402
  • توسط حسین ابویسانی/شهرداری قرچک / فرمانداری قرچک
  • تعداد بازدید 2
Aa