جمعه 31 مرداد 1404
تاریخ : يکشنبه 17 دي 1402
کد 13879

شهردار قرچک خبر داد؛

ثبت 4674 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي نه ماه سال ۱۴۰۲

شهردار قرچک از ثبت 4 هزار ششصد و هفتاد و چهار تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي نه ماه سال 1402 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداری قرچک به‌صورت 24 ساعته آماده دريافت پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به‌صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه 137 مدیریت شهری در 9 ماه امسال تا به امروز مردم قرچک، 4 هزار و 674 تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.

این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان می‌دهد، موضوعاتي مانند لکه‌گیری آسفالت با 1148 تماس، نظافت جداول و لایروبی با 857 تماس، امور مربوط به فضای سبز با 527 تماس، سد معبر با 396 تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و طعمه‌گذاری با 337 تماس، حوزه عمرانی با 432 تماس، حوزه شهرسازی(ساخت‌وساز) با 350 تماس و سایر موارد مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف با 627 تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.

خرمي شريف در پايان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی می‌توانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعالیت‌های شهرداري دارند با شماره سه‌رقمی 137 تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز می‌کند آن است که درخواست‌های ثبت‌شده به‌صورت شفاف قابل‌پیگیری است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد می‌تواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.

 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 17 دي 1402
  • توسط حسین ابویسانی/شهرداری قرچک / فرمانداری قرچک
  • تعداد بازدید 1
Aa